Geoblog.pl    felekindie2012    Podróże    Ucieczka do Indii    Welcome to Karnataka

Welcome to Karnataka

Indie
Indie, Kārwār Bay

Koniec siedzenia na tyłku na plaży. Choć to jeszcze nie zwiedzanie pełną parą, ale jakiś ruch zrobiony. Dzisiaj pojechałem autobusem z Palolem do Chaudi (6Rs), a stamtąd do Karwar również autobusem (35 RS). Karwar jest pierwszą miejscowością na południe od Goa w Karnatace. Dosłownie w środku pomiędzy Palolem a Gokarną, która jest zdecydowanie bardziej turystyczna niż Karwar. Pięć km za miejscowością Polem (ostatnie miejsce na Goa na południu) znajduje się granica stanu. Na drodze szlaban, kilku „pograniczników” – śmiesznie, ponieważ nie jest to przecież żadna granica, jednak jeśli tak jest na innych „przejściach” to wiele hinduskich rodzin ma za co żyć za rządową pensję – jak u nas – rozbuchany pion posad państwowych. W Karwar nie ma co zwiedzać i oglądać. Wodospady, które miały być znajdują się kilkadziesiąt km od Karwar, jedynie podstawowe zakupy; pomidory (10Rs – kg), i inne warzywa o 200% tańsze niż w Palolem, czy w Chaudi. Zrobiłem duże zakupy i jutro gotowanie dla wszystkich chętnych, a ich przybywa! W nocy ochłodzenie od dwóch dni, tylko 24oC. Woda w morzu 31oC. brrr zzzimnooo.