Geoblog.pl    felekindie2012    Podróże    Ucieczka do Indii    Budujemy dom

Budujemy dom

Indie
Indie, Palolem

Mój gospodarz postanowił dobudować kilka pokoi (murowane). Powiedział, że będzie to trwało max 5 dni. Niestety, nie robiłem zdjęć od początku, nie wierzyłem że tak można. Będę tu uzupełniał fotoreportaż, być może komuś się przyda bez kredytu hipotecznego (wiem coś na ten temat ).

BoRa
BoRa - 2012-12-02 16:24
W naszym klimacie, chyba się nie przyda.

Orion
Orion - 2013-04-06 18:53
Cześć,

z dość dużą obsuwą czasową ale zgodnie z obietnicą jestem. Czytam z zapartym tchem... przygody miałeś... ale też fajnych ludzi na drodze :o)

a co do ichniejszego budownictwa jest faktycznie zadziwiające... swoją drogą czy w Indiach też wykańcza sie jedynie fronty a resztę pozostawia nie otynkowaną?

felekindie2012
felekindie2012 - 2013-04-07 16:31
Dzięki za wpis, wprawdzie minęło już prawie cztery miesiące od mojego powrotu; mniej pozostało do następnego wyjazdu. W Indiach rzeczywiście dziwnie się buduje, przede wszystkim większość budowana jest ręcznie, nawet wieżowce w Bombaju, na których rocznie jest kilkadziesiąt tysięcy wypadków śmiertelnych. Hindusi budują prosto, ale i szybko. Domy nie posiadają takich instalacji jak np. ogrzewanie i inne, dlatego szybko. Wykończenia rzeczywiście nie są mocną stroną. Domki na plaży dla nas - białasów są OK. Pozdrawiam

Piotr Biedrzycki
zwiedził 1.5% świata (3 państwa)