Geoblog.pl    felekindie2012    Podróże    Azja Fantazja czyli Felek i Sułek w podróży - sezon I - Indie    trailer do serii filmów o Indiach

trailer do serii filmów o Indiach

Polska, Warszawa

Witam po baaardzo długiej przerwie. Wróciliśmy pod koniec kwietnia ub.roku z pełnymi gigabajtów dyskami z materiałem, który zrealizowaliśmy. Po ponad rocznej pracy materiał jest zmontowany - 17 odcinków 30-to minutowych. Każdy z innego miejsca: Delhi, Varanasi, Agra, Jaipur, Kalkuta, Sundarbany, Kerala, Goa, Hampi, Bombaj. W naszych polskich realiach ludzie z "ulicy" w zasadzie na samym starcie są bez szans - w telewizji tak jak to było jeszcze w starych czasach za PRL bez tzw. układu nie ma szans. Może ktoś z Was - geoblogowiczów ma pomysł na emisję tej serii...Zapraszam do współpracy i proponuję prowizję handlową. Link do trailera:

tealover
tealover - 2015-09-17 12:14
Bardzo mi się podoba! :)

mucha
mucha - 2015-09-17 16:51
Panowi, czapki z głów! :) już po obejrzeniu samego trailera dolnej szczęki nie mogę zamknąć! ;) warto było tyle czekać, i z niecierpliwością wypatruję emisji. Powodzenia! :)

zula - 2015-09-17 22:05
Felekindie- a może byś w kolejnym wpisie napisał coś o pierwszym odcinku. Jak to było ...może jakie były niespodzianki - przecież piszesz bardzo ciekawie a dzięki temu poszerzysz grono widzów . Każdorazowo warto podać link do trailera.
Może ktoś coś podpowie...działaj bo warto!
pozdrawiam

BoRa
BoRa - 2015-09-20 11:40
Są już fani, liczba oglądających na youtube rośnie, na pewno się uda!
Liczę, że obejrzę wszystkie odcinki tego filmu!
Nie zapomnij nas powiadomić kiedy emisja!
pozdrawiam,
BoRa

felekindie2012
Piotr Biedrzycki
zwiedził 1.5% świata (3 państwa)