Geoblog.pl    felekindie2012    Podróże    Ucieczka do Indii    Świątynie w Hampi; ósmy cud swiata

Świątynie w Hampi; ósmy cud swiata

Indie
Indie, Hampi

Miejscowość Hampi to praktycznie wioska, która żyje historią dawnej stolicy państwa hinduskiego Widźajanagar, czyli gród zwycięstwa, powstały w 1336 roku. Ta świątynia, którą wczoraj Wam pokazałem to Wirupaksza z wieżą pięćdziesięciometrową. Na wszystkich świątyniach, które zwiedziłem poza niesamowitą, monumentalną architekturą charakteryzują się płaskorzeźbami przedstawiającymi sceny z najstarszych na świecie zapisków powstania świata, czyli z Ramajany i z Mahabhararaty. Nie sposób opisać, nawet sfotografować to, co zobaczyłem. Wrażenie jest nie ziemskie. nie mam słów. Trochę fotek załączam wiedząc, że trzeba to zobaczyć i przeżyć, żeby poddać się atmosferze hinduskich bogów, wierze i metafizyce...

BoRa
BoRa - 2012-12-02 17:45
Finezja!

zula - 2012-12-02 18:25
Oj widzę ,że coraz więcej się dzieje .
To miejsce szczególne ...pewno jak całe Indie !.

Zobaczyłam dzisiaj ,że blog "Ucieczka do Indii" jest na pierwszym miejscu popularności !!! .
Wielki sukces ...to nie sen to rzeczywistość .,
pozdrawiam i gratuluję .

BoRa
BoRa - 2012-12-02 18:39
Rzeczywiście, zupełnie zasłużenie blog jest na pierwszym miejscu jako najbardziej popularny na geoblogu.
Ja dzisiaj zaczęłam czytać i przeczytałam wszystkie wpisy. Jest naprawdę świetny!

felekindie2012
Piotr Biedrzycki
zwiedził 1.5% świata (3 państwa)